Vinst!

Idag var jag ner och hämtade ut mitt pris jag hade vunnit.

Eller vänta.. ska jag ta det från början? Kanske bäst så.

Igår satt jag hemma.. var sjukskriven.. eftersom min hals & ögon krånglade med mig.
Satt vid datorn och titta runt på lite hemsidor, när plötsligt telefonen ringer.
Jag svarar och för höra en
upprymd röst:
"Hej jag heter... och ringer från Kanal12. "
Jag:
"Jaa... heej.."
*lika glatt*
Men tänker samtidigt... va fan har jag gjort nu?  Inte har ja vart med på nått infilmat från krogen eller så va?
Hon svarar:
"Du har vunnit priset i vår tävling!"
Jag:
"Åh va kuul!" ....vad var det för tävling?.. tänker jag. ..
Hon svarar:
"Det är tävlingen i bröllopsfotografen, du svarade rätt...
Kan du komma förbi och hämta priset?"



Självklart kunde jag det.
Åkte ned idag.. fick filmen :) Yeaah.. tycker den är så bra!!.. det får nog bli en tv-kväll med den + några fler filmer. Ulf malmros filmer är som sagt bra!


Det är alltid lika kul med tävlingar och genom åren har jag vunnit lite smågrejer så :) 3 filmer är jag uppe i nu.. skoj skoj!!...
Har du vunnit något i någon tävling & Vad anser du om tävlingar överlag?

Jag tror att många inte orka lägga ned tid eller energi på att vara med. Mycket jobb och att man först ska svara på en fråga eller två.. sedan kanske också fixa med en bra motivering.. Ärsch.,. går ju skitfort.. samtidigt är de ju skoj!!!
Själv gillar ja vara med i de mesta.. :) Och det ger också sitt pris.
TACK kanal12 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0