Rubrik borttappad.

Då var det dags för en uppdatering för alla läsare.
Sorry för min lamhet.
Jag är trött.
Denna vecka var hemsk.

Mellan 8 - 9 timmar varje dag.
Fyy.
Jag vet att klagas gör ingen skillnad.
Men ibland är de skönt att rensa luften.
Och nu får ni veta det.
Därför har jag inte orkat skriva eller vara social mot nån.
Men så händer det ibland.

Idag är de lördag.
Då är man bara så himlans glad.
Idag ska jag fixa och dona med en massa saker.
Ex. baka snoddas, städa, till affären, baka pizza & festa.
Allt möjligt!

Så då är de väl kanske dags att börja så man hinner med allt ?
Hoppas att ni också får en underbar lördag.



Första bilden som kom upp på google när jag skrev: Lördag
ps. Bilden har inget med texten att göra, eller? ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0