Lustig natt.

HAHAHA.
Fint att skratta åt det, åt mig själv.
Men vad gör man?
Herregud.
Sjukt.

I alla fall.. nu fattar du ingenting som läser detta. Självklart ska jag berätta.
Denna berättelse börjar ifrån igår när jag va på besök hos min vän S som hade en liten förfest. Under kvällen kunde jag känna att mitt höger öga ville spöka lite med mig. Det kändes som att de va något i ögat som irriterade i stort sett hela tiden. Sa även de till dem jag umgicks med. Aja, tänkte jag och ignorera de så mycket som möjligt.

Sen kom det inatt.
Jag vaknade till av att ögat kändes stelt och ville öppna ögat. Men tror ni det funkade eller?
Svar: nej.
I all hast fick jag lite småpanik, sprang upp till toaletten och stirrade in i spegeln. Massa massa klet på ögonlocket.
Jisses, va fan händer, tänkte ja.
Började fort ta bort det med vatten.
Sedan får jag se, när jag väl lyckas öppna ögonlocket, att hela ögat är blodsprängd + att ögonlocket är illrött och svullet. jiiissses. Äckligt som fan.
Jaha, va kul tänkte ja.
Så.. där har ja de.. kanske en ögoninflammation.
Så hela dagen ska jag skölja ögat med vatten för att underlätta.
Herregud.. what a feeling säger jag bara. Aldrig vart med om det förut.

Ja, så det blev en lustig natt.

speciellt vill jag medge.

Någon av er som har haft ögoninflammation någong gång?...


Vem minns inte när Andreas (idoljuryn) hade ögoninflammation i tv?

Kommentarer
Postat av: chärry

Urch låter inge vidare med ögoninflamation! Hoppas det går över snart :) Ha en jättebra vistelse i gbg :D kram kram!

2010-05-13 @ 22:14:42
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0