Kort vecka.

Arbetsdagarna är:
Måndag = lång,
Tis = kort
Ons = kort

Gött eller vaddå?.. eh dum fråga. Gött som fasiken. <3
Ska bli skönt med en lång helg :) Fredag åker jag till göteborg & firar brorsan födelsedag :) De ska bli skoj!
Helgen annars är öppen.. till vad som helst.. :) Det märks vad de blir.
Onsdag ska jag ut med kompisarna på uteservering... :) SKa bli trevligt och sen är de också sista gången i kyrkan!!.. mycket som händer i veckan :) Men också skoj emellanåt :)


Haha, skönt med en rolig vecka som sagt. Här bjuder jag på en bild när jag som är mest aktiv. HAHa.. nämligen grejar i trädgården. Här är ju mer som att jag ger er en pose. Men vad har jag sagt om att posa?...



"Posa bör man annars dör man"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0