Wednesday

helloo..

Halva veckan har flugit fram och det får gärna fortsätta att gå fort så att jag får helg. Nu för denna vecka har jag längtat så mycket för att få ha helg. Den helgen som va var otroligt skoj.. men gick alldeles för fort.. så därför vill ja ha helg igen.. :)
Det skönaste är ändå att jag har inte planerat något för denna helg. Jag tar det lite som det kommer... ändå bäst, för att få maximal vila. = )

Just nu vilar jag upp mig. skööönt.
På förmiddagen gjorde jag mina 4 h i den klass som jag är just nu.. :) Allting går framåt & vilket är bra!! Tycker det är jättekul att jobba med dem barnen i den klassen :)
Så i eftermiddag får ja vila lite nu.. ska väl ta något & käka också.

Sedan vid 16 snåret ska jag iväg och börja jobba på mitt gamla jobb i kyrkan med barngruppen där.
Min chef opererar sig idag.. så jag ska vara istället för henne i 8 veckor.
Ska bli skoj att komma tillbaka!
Så ikväll blir de seent.. kommer nog inte hem förrän efter 19 typ.
Idag är jag nog död. Men det får man vara ibland!!
men.. wish me luck.
det kommer nog bra. Jag kan ju grejerna där.. haha :) Så de är nog inga problem!

Vad händer för dig i eftermiddag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0