snart så,..,

Kanske jag OCKSÅ kan bli frisk.
F*ck är de ända ordet som finns.
Suger att vara sjuk.
Men det kan tyvärr inte hindra mig från att jobba.
Uhh, jobbigt ibland, men jag kämpar på!!

jag säger de:
Please, please, vill hinna bli frisk tills fredag.
Det händer massa saker då.
Först ska jag klippa mig, så jag ser ut som en människa.
Sedan tänkte ja också hinna med att fira mig själv=)
Jag fyller 25 på söndag.
Fan va sjukt det har gått!!!!
Jag tyckte man nyss va 20 bast. I alla fall.. fest på fredag med de närmaste :) Lite vin, cider (kanske shorts).. med massa tjöt, speel (maybe) & bowling och dansgolvsrockning :) Jag tror de kommer bli skitbra!!! <3

Lördag kommer min bror hem.. :)
Då blir de mer firande med middag med hela familjen ute på Alfis=)
Suuupermysigt!! <3
Alla samlade.. =) De är de enda jag vill.
Spelar ingen roll med presenter för min del.
Glad att jag får träffa alla nära & kära <3<3
Ni är bäst!!

dags för en ny tv-serie idag..
måste ju ses...
"dating in the dark"


Källa: Kanal 5s hemsida.


Kanske man själv skulle prova?.. hahaha.
Inte i ett program kanske, men själv.. i sitt rum.. bjuda in nån i mörker.. hahahahha!
Jag ska i alla fall se detta program ikväll..se om de är nått.. hahahha
verkar såå komiskt.

Dags att bänka sig .,. snart börjar de.

Woooho, längtar tills fredag..
jag vill bara att veckan ska gå fort nu.

hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0