roligt mitt i veckan.

Hej bloggen!
Nu sitter jag här och bara slappar ochg stirrar in i skärmen för att slappa så mycket som möjligt. Oj vilken dag.. heldag på en förskola med barngrupp i åldrarna 3-6 år. Vilket gäng barn man jobbar med. Göörgoa barn!! <3 Där jobbar jag gärna mer.. ska vara där nu i 3 dagar=) .. Mysigt värre.

Men iofs att man jobbar 8 h där.. så blir man också väldigt trött.
Skulle ha jobbat idag i kyrkan.. men jag pallade de inte. Inte frisk att jobba 11 timmar på en dag.
Så jag blev hemma istället. =)

i alla fall.. ibland när man vilar ... efter jobbet.. kan jag samtidigt bli väldigt rastlös.
Så idag gick jag in på svtplay.se/.. och tittade mig runt.
Där fann jag barnprogrammet "Fåret shaun". åååh, jag bara älskar den serien. <3

Det blir så mycket bättre när man är trött, att få skratta lite.
Titta och avgör själva!




Även denna är underbar med flocken i fåret Shaun : )

Ha en underbar onsdag!!

Kommentarer
Postat av: chärry

De fåren är sååå söta! :D

Imorgon är det fredag! LOVELY :)

2010-03-18 @ 07:54:58
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0