Löningshelg.

Hello!

Nu sitter jag här vid mitt kära skrivbord åter igen för att bokstavera ihop lite ord & meningar för att berätta att det är löningshelg. Vilket nyhet va?.. Det visste ni redan. Jag myser i alla fall. Gött med helg.. =) & med löning som är insatt på kontot. :) Då myser man.
I morgon blir det knappast mysigt.. eller jo.. beroende på hur man ser de. Det är mysigt & trevligt med sällskap =) Men inte så mysigt som att ligga i soffan helt själv en helgkväll men desto kul att få komma ut och ta ett varv på dansgolvet med mina kära vänner. Det var alldeles för länge sen vi va ute sist ... :P Så det ska bli skoj som sagt.

Men ikväll tänkte jag åter igen upprepa det som jag gjorde för 2 fredagar sedan, nämligen spaakväll igen. Super verkligen!! .. =) Så det blir det.
Annars något annat som jag också verkligen myser till är blommor. Här om dagen tog jag en fin bild på en bukett tulpaner som min kära vän C gav mig! Underbart fina!!! Tack vännen!!




Så tror jag min helg kommer att bli, både lugnt och festande!

Vad ska du göra i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0