Friday in my mind.

Uj uj uj.. va skönt att känna nu att det äntligen är helg.
Jag ska villigt erkänna att jag tjatar ganska (läs:mycket) om att jag vill ha helg. MEN.. så är det när man jobbar. =) Speciellt idag då jag fick göra en 8 timmars dag..
fy att jag ej är van de.
Tur att jag kan välja hur jag vill jobba..
nöjd med det!

Idag den 12 mars så sitter jag här framför datorn och vilar upp mig för helgens spännande äventyr.
Imorgon åker jag iväg & kommer hem på söndag.
Ska bli skoj att få komma bort ett tag & göra nått annat!! :)
uppskattas!

Nu strax ska jag komma igång med lite spaa kväll med min kära mor. :)
De ska bli gott med lite fotbad , ansiktsmask & kroppsvård :)
Myyyss! De är det verkligen värt efter en heldag på 2 arbetsplatser.
<3

Åhh.. jag kan inte mer än njuta nu.
:)



Kommentarer
Postat av: chärry

tjenis :)

Längtar till fredag kväll, vi får hitta på nått skojs :)



sitter på jobbet nu o har såååå tråk,gääsp! haha

2010-03-17 @ 11:36:36
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0