Examenscermoni 20 mars

Hej bloggen!

Idag är det måndag och början på en alldeles ny vecka. Gu va gött det var imorse att få sovmorgon. Det kändes fint efter en knashelg som var. HEHE.. vattenfel, massa krångel bara. Gött med en ny arbetsvecka.. men nya arbetsuppgifter. Är tillbaka på skolan med killen igen. :) Jag märkte från förra veckan att det blev ganska så tufft att vara på förskolan och arbeta.. det har jag känt både här och där. MEN.. så är det att arbeta med barn. Jag tar den smällen :)

I helgen var de krångel med vattnet som sagt.. men annars tog jag ett break från vattenkokning & gick på examenshögtid - en cermoni på Universitet i lördags. Syftet med cermonin var en slutexamena stund där vi studenter fick komma fram på scen & ta emot kunskapsäpplet :) Gissa om jag var nervös?.. jo lite allt var jag. Ganska mycket folk i lokalen. Som tur var fick många studenter gå upp på scenen samtidigt, annars .. uh.. hade de varit plågsamt.


Scenen & bordet med alla glasäpplena.


Lite underhållning för tillställningen.. Trevligt trevligt!
Solotjejen var fantastisk :) Nästan som jag satt där och funderade på att ha en sådan duktig tjej på ens egna bröllop. HAHAHA.. =)


Detta möttes vi av efter cermoni.. lite tilltugg & cider.
Det var MUUMS!

______________________________________________________________________________________


Sist med inte minst.. så kommer det självklart en bild på kunskapsäpplet :)



Wooho.. nu känns det som att det är klart. Jag är lärare på riktigt!! .. häftig och mäktig känsla.
Ett av det många mål i mitt liv är uppfyllda.. =)

I´m living my dream.


Kommentarer
Postat av: chärry

2010-03-23 @ 21:18:57
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj råka visst skicka ett tomt inlägg:P



JOo bröllopsfotografen va skoj:) haha, såå skön!



Puss o kraaam

2010-03-23 @ 21:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0