En helg att minnas!!

Heej bloggen & alla mina läsare!!

Jag vill först börja med att tacka alla som har hyllat mig och min 25 års dag :) Det är nämligen denna helg som har firats med många glas i luften & en hel del tårtkalas med paket. Jag är övermäktad!! Vilken underbar helg det har varit. Det enda jag kan uttrycka mig på det är: Magiskt underbart!

Till en början vill jag medge till er läsare att jag har alltid varit skeptiskt till att bli äldre & känna att åldern, närmare 30, har känts skrämmande. Men efter denna helg kan man konstatera att det är ju faktiskt ett bra tag till innan man kan börja ta fram pensionärsrullstolen. HAHAHA!
Det vet vi alla att man blir äldre år för år, men helt klart att det känns... uhh.. men jag är glad att ja fortfarande är ung i sinnet :)

Nu ska jag sluta tjata om ålder.. typiskt svenskt har ja hört.. hahaha.

Sammanfattning av helgen är bara: Wunderful!
Fredag - Stress till en början med Klippning & färgning & göra iordning sig. Fest med vänner.. med en förkväll hos sandra med snittar, chips & dipp samt MYCKET trevligt sällskap. :) Sedan bowling i 1 timme med lite fördrink där. :) Sedan ut och svänga runt på dansgolvet på Glada ankan:) Såå bra kväll! tack åter igen!<3
Lördag - vakna med lite bakfylla... dags för att göra iordning sig. Brorsan kom hem vid runt 12 =) Iväg på eftermiddagen på middag ute med familjen.. åter det himla lyckat!!! Tack min kära familj, ni är världens bästa!!! <3
Söndag - lugn och stilla med väckning på morgonen av lite presenter... Myyysigt!! Slappat hela dagen.. och brorsan åkte hem :/ Saknar han reedan!,.. men snart kommer jag till gbg.. dååå blire skoj!

SKITBRA helg.
Kunde inte bli bättre.
Tack.
<3

Ps. Nu kan jag äntligen fota allt jag gör i min vardag.. hahaha.. eller det som är mest roligast att ta fota.. hahhaha! ds.

Min nya kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0