midsommar =)

Midsommar 2010 .. :) Då var det dags igen. Fira midsommar.. =) hahaha..

hahah.. herregud.. det lät anstängande att säga.. hahaha.. nästan lite negativt. Men så är inte fallet. Jag har verkligen sett fram emot att få fira midsommar. =)
Jag älskar att bara sitta där, tillsammans, hela familjen.. äta god mat, prata i massor och bara mysa på altan i vacker solsken :) Då känns det verkligen som seeemester. Precis så nu i denna stund så känns det, jo du hörde de:

Seeeeemeeester!


Gu va gött. Jag har längtat så länge efter det. Att äntligen få gå på semester.. =) Och att det är nu är helg framför allt. Hoppas bara få fint väder... kanske svänger ned till stranden, solar lite och tar ett dopp.. :) Myys. Hoppas hoppas bara. Nu ska jag verkligen bara ta dagen som den kommer.. njuta av varje sekund som jag är ledig. För sommaren går fort.. och snart är det höst och då innebär det arbete igen.

Hoppas ni alla där ute har haft en bra midsommar.. och kommer fortsätta ha en bra midsommarhelg.
För det ska jag ha i alla fall.. det bra alltså :)

vi hörs snart igen :)
keeeeeescchiiing!


Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0