en tisdag i juni.

Som sagt.
Detta börjar bli ganska så vanligt för mig att bli seg.
HAHA.
Hänt mycket på senaste tiden.
Både bra och dåligt.
Men ärsch.. det bästa är att det har mest varit roliga saker. =))
Så jag är nöjd!

Snart är det sommarlov ... för både barnen & klassen jag jobbar med, men också för mig. Jag får min semester i början av juli=) Det ska bli skönt. Många ideér jag har tänkt att hitta på.. får hoppas att de blir mycket skoj i sommar. =)
Det jag vet hittills vad som händer är:
  • Måla staket.
  • Till rally i höljes i början av juli.
  • Några tripper resor till härliga staden Göteborg, både som besök hos brorsan samt med en vän.
  • Grill- & Kubbfester i mängder.


Lite i alla fall. 
Mer kommer att fyllas i den dära listan.


Denna vecka har jag funnit 2 par sommarskor.
HELT otroligt, enligt mig själv :P



Den fina sandalen, för både fest och till vardags.

Den lila skon för mer vardags :)

Blev otroligt nöjd med båda.
Det ska bli skoj att använda dem, vilket jag kommer att göra snart!

Det var igår jag fann dem i Bergvik.
Jag fick för mig att jag skulle dit idag igen,vilket var väldigt tur eftersom jag då fick reda på att min favorit butik e-sprit hade rea!!.. där jag även där fann lite kläder. =)
Jag är supernöjd. dessvärre har jag ingen bild på kläder, men det kommer kanske fastna på någon bild framöver, vem vet?

Dags för mig att ta en liten dusch.
Sedan är det dags för lite varm choklad vid teven. Blir superbra det!
Ha en skön tisdag.
kraaam
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0