"Cosmetica perfection..

..by a bit of love".

något i den stilen.
HAHA.
Nu blir ni fundersamma va?.
Åh vad jag älskar att säga det otydliga (A) men inte berätta med fortsättningen (B). hehe.
Jag gillar att vara mystisk.
...mysterious...

ååh.. jag har verkligen sommarkänslor nu...
Jag vill mer än gärna bara ha seeemster nu och viiila ut mig. Ur mina högtalare spelas det för fullt med tomas ledins toner.. :) ååh.. man bara längtar nu!! Ska göra massor av skojigheter i sommar. Jag vill bara göra allt nuuu!!! orkar knappt vänta. ;)

Det som väntar härnäst är rallyn i Höljes.. :) ska bli svinkul! =)
Redan 2 besök (minst) till Göteborg är bestämt :)
Sedan vet man inte ifall de blir nån tur till Stockholm.. också.. det återstår och ser det :) *leer*


Idag fann jag ett eyeshadows kit .. :) WOW.. säger jag. Asfina färger var det!!.. :)
Såå nu kan det börjas att exprimenteras ... det ser jag fram emot=)
Skulle iofs vilja ha detta palett eyeshadows kit typ --> Här
Det vore häftigt att ha. Har sett att de säljer ut det på ebay o så.
Måste fixa ett sådan framöver ... :) Hoppas bara det inte är allt för dyrt bara.

nää dags för lite korsord.. tror jag.
Och varm choklad vore inte fel nu.
Fryser faktiskt nu.
Något som är fel kanske?.

tjaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0