postivt i negativt.

Japp, kan man ju kalla de ifall man föredrar att vara sjuk såhär i början av året.. Gaah. De kom inatt att jag bara hosta, tät i hela skallen och halsen :S Fyy.. sov ju ingenting, så ikväll blir det en tidig för min del... just nu sitter jag här och ska fixa något varmt att dricka åt min hals.
usch..
Och så ska jag helst börja jobba också.. blä.. fy fan vilken dålig start...

Gick ut en stund förut för att få frisk luft, och de hjälpte lite mot huvudvärken.. men fortfarande seg och halsen kass.. :S blä.. men men.. det går över inom sinom tid. :P

Nu ska jag gå och kurera mig och sedan blir de lite Simsspelande med den nya expansionen "world adventures" :) Såååå skoj, beroende framkallade!!! De är bra att de finns bra spel som man kan underhålla sig med när man är sjukis! :) Ett positivt tecken.

Yaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0