kallt igen.

Men åh.. nu kommer kylan igen.
usch va jag klagar, men tycker inte ni också att det räcker nu?
Nu vill jag att våren ska komma. Visst, slasket kommer, men men.. det går ju att undvika. =)

Igår var en händelserik dag.
Klockan var inställd på 06.00 och jag stack upp ur sängen som en stel vandrande pinne. Upp i sängen och iväg för att komma iväg på våra lilla tripp. Första stoppet blev i Skara där det skulle kollas på en bil. Där stannade vi i ca 20 min och tittade på bilen.
Sedan åkte vi igen och nästa stopp fick bli alingsås :) Dääär var bilen för oss. Vacker, fin blå färg och bra storlek och massa roliga finesser, jämfört med den andra vi såg i Skara. Den bilen var påerfekt., så vi bestämde oss för den.. den skulle bli våran nya andra bil=) Efter en timmes besök i alingsås bilhall, var det dags att besöka lilla butiken "Balders hage" också.. innan vi drog vidare till göteborg och brorsan.
Jag inhandla lite grejer på baldershage, men det får ni se när jag har plåtat grejerna, nu orkar jag inte.
HEHE.

åter tillbaka.
Nu var vi klara i alingsås och det var dags att åka vidare. Nu var nästa mål mot göteborg och nordstan. Det är alltid lika skoj att åka i göteborgs storstad med massor vägar, korsningar, OCH FILER. jävlar, va böckigt de va!! men men.. det gick till slut. Väl framme gick jag och mina päronen in i nordstan till vissa speciella affärer och inhandla de vi skulle ha. Sedan snabbt iväg till brorsan och hans tjej. DÄR var de skitfint i lägenheten!!! synd att jag inte har bilder på de.. men hur snyggt som helst!! =)
Efter fikat och träffen med dem, var det dags hem igen. Bilfärd på 3 timmar.

Men en händelserik dag. :)
Mera sådant tack.

Ikväll ska jag ut i svängarna igen. Träffa kompisarna & ha skoj!
Synd att min vän C inte kunde bli med idag.
Men vi tar igen de lite längre fram!!
PUss!


Ha en bra dag.. för de ska jag ha.
Tjaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0