Got daaamn!

Jag är verkligen kass nu på att uppdatera... men jag har haft fullt upp den senaste tiden..

Jobbandet har kommit igång och jag är hur nöjd som helst. Får jobba nästan varje dag!,, men det är såå kul också! :)
Sedan har de vart lite festande o så.. här bjuder jag på en bild från i helgen ...


GOT DAAAMN!

hahahahaha.. jag ser inte direkt festsugen ut om jag säger så,... utan mest popcorn sugen.. hahahhaha :D (syns i min hand) Det är jag & wall på bild. Men jag vill lova att vi kom igång sen... otrolig skoj fest med 20 pers.. :)


Annars är väl vardagen som vanligt och att den har kommit igång, vilket jag gillar. Det är klart det är skoj med storhelger och så.. men i längden blir de lite drygt.

Åh, jag vill bara att det ska vara helg nu. Händer massor av spännande saker.. men inget jag talar om här.. kanske efter när det har hänt :) men skoj ska de bli, hoppas ja :)

Nä dags för lite tv-tittande.
ha de bra så höres vi snart igen.
tjhao.


Kommentarer
Postat av: chärry

hej gumsan :) läget?



sitter o kikar på hur jag jobbar framöver, o det ser ut som att den helg jag skulle kunna London (om det nu blir av, men vore SÅÅ kul) är ev fredag 23e april eller fredag 7 maj =) vore iaf såå skoooj :) hihi! bara 2 nätter liksom :) kramkraaaam

2010-01-25 @ 07:25:19
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0