gammalt är bra.

hehe.. verkligen.. nu har jag suttit en stund och tittat runt på internet och funnit många roliga klipp och program man såg på när man va yngre.. :P


Gäster med Gester - underhållning program från 1990-talet.. så kul.. speciellt detta klipp med Robert Gustafsson :)


Oj oj oj, vilket lysande program - 24 karat :)


Var ju tvungen att ta med detta - Skrotnisse, så bra! =)


Vilket roligt barnprogram serie - Farbrorn som inte ville va stor :)


Sist men inte minst, mitt favoritprogram.. och en kompis håller nog med mig!
IKA I RUTAN!!!
Jag och min kära vän C såg alltid på de som små :) Så bra..
Vi kunde sitta i timmar och titta på samma avsnitt!!
Skelettet åke.
När Ika skulle ha kalas!
När Ika var dektetiv
och mycket mer!!!!


Ni som aldrig har sett detta.. SKÄMS PÅ ER!
=)

Kommentarer
Postat av: chärry

Eller hur är det de som är värdiga vinnare i Lets Dance, redan mina favoriter =) Mattias (EMD) är ju rätt så bra också men inte min favvo.



Haha jag minns pingvinerna, flodhästar, krokodiler m.m. från kinderäggen vi samlade på och lekte med =) Såå kul haha :)



Ha en skoj kväll nu ikväll gumman =D



Sj har man huvudvärk som jag haft sen inatt så har inte gjort ett skit idag o ska väl försöka orka mig med till mickes föräldrar o bara slappa sen, hatar denna huvudvärken, kul när det äntligen är helg o man är ledig :( blä!



KRRAAAAM !

2010-01-16 @ 16:36:48
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

Tjobre! =)

Om du kan så skulle vi kunna ses för en promenad eller kvällsfika på torsdag? :) Kramar

2010-01-19 @ 22:47:15
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0