A new year 2010!


Remeber the past
- en replik som återkommer i en hel del filmer.
Om jag nu tittar tillbaka på året som har varit, har de hänt en hel del. Både bra och mindre bra saker. Men istället ska man nu se framåt .. ett nytt år med nya spännande händelser =) Det är alltid lika spännande att invänta och se vad året som kommer har att erbjuda. I år hoppas jag på mer tur och få komma ut och jobba som bara den!! =)

Jag vill här med nu tacka alla personer igår som förgyllde kvällen igår. TACK, jag hade såå skoj!! =)
Maten blev lyckad och vi alla samlades under lugna former med spel=) Mycket nice.. =) Det är nog de bästa nyåret jag har haft på länge, utan massa skandaler :) De va skönt!
Nu när det blev så lyckad kväll så måste de kanske innefatta att jag får ett lyckat år också? :)
Jag hoppas som bara den!!!

Idag är jag väldigt slö.. men så börjar oftast första dagen på året. Idag blir de bara ligga i soffan och mosa hela dagen i princip :) Tittade och såg att de är många bra filmer ikväll på tv.. nästan som jag inte vet vad jag ska välja att titta på=) De blir nog sappa hela tiden.


nä får återgå till städningen igen.
Imorgon kommer bror min och hans tjej som ska sova över här för att fortsätta uppåt i Sverige :)
Nice, de längtar jag till!

Ha en superbra första dagen på det nya året!
TJO!


Kommentarer
Postat av: chärry

God forsättning! Hoppas du hade en kanonbra Nyår och att första dagen på det nya året har varit bra! :) Kramkram.

2010-01-01 @ 16:30:35
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0