Reminds me of the past

Haha. Det är helt otroligt. Jag vaknade idag att inte vara bakfull.. vad sägs om det?
Det är helt klart rekord för min del.
De flesta som känner mig vet att jag brukar vara grisigt bakfull efter ha blandat & druckit av allting i princip. Samma visa blev det igår igen.. fast idag mår jag på topp! Klart, trött är man.. men det beror väl mer på dålig sömn... kan jag tänka mig!!

I alla fall.. så jävla skönt är det då .. :)
Dagen är underbart bra just nu.. tittar ut.. ser ut som ett julkort som man tar in genom fönstret & solen skiner på en vita, gnistrande snön som ligger som ett täcke över gräsmattan. Visst va fint.. skönt att titta på.. =) Gött att vara inomhus när det är så vackert ut. <3

Dagen från igår var helt toppen faktiskt. Träffa alla goa vänner igen.. =) Skrattade och kritiserade melodifestivalen som alltid. Om jag bara få påpeka det programmet... håller ni inte med vad de suger? .. igår fanns de ingen perfekt och bra låt utan mest skräp som man tänker "aja, det får väl gå"? usch.. jag skrattade mest åt en kille som sjöng som såg ut som kalles kaviar!.
Efter de tog vi fram ett spel och började avslöja smaskiga detaljer om varandra. HAHAHA.. Allt kan man inte veta.. som vi sa mycket igår.., men gu så kul de var.
Iväg till tempel och storma dansgolvet med alla sköna moves. =) Jag hade så roligt.. :) Tack alla som va med igår... fy fan va bra de blev till slut :)

Igår fick jag också uppleva lite flashbacks minnen från den gamla tiden.
Det kan jag ju säga är både bra och mindre bra.
Visst det var trevligt.. men skit va konstigt det kan bli att möta personer från förr.
Det är som att öppna sin egen historiebok och alla minnen bara susar snabbt för ens egna ögon.
Alla bilder bara kommer fram samtidigt..
sjukt, blev ganska så snurrig där ett tag..
men tur att jag kom hem på ett säkert sätt.

Ibland känns det som ifall man funderar över ifall man kan glömma saker och ting.
Det är nästan som så att vissa saker bara sitter kvar och egentligen hade man tyckt att va onödigt att det ska behöva vara kvar. Men samtidigt är de väl bra.. för av minnen har man också fått erfarenheter SOM man då förmodligen ska lära sig någonting av. Frågan är väl ifall man någonsin lär sig av sina misstag eller snesteg eller brister?

ja herregud.
Nu blev jag ganska så djup.
det är kanske bakfylla ändå som kommer fram här.
Vet i alla fall att jag är på säker mark nu.
det känns skönt & tryggt.

dags för en film nu..
ha en skön söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0