one monday in february

Visst brukar måndagar vara sega och tråkiga? Sådär så att man känner att:
"neeej... inte idag, jag orkar inte" ungefär?
Men kära vänner.. idag kände jag inte så!! :)
Idag va en helt fantastisk dag.

Den började helt okej faktiskt. Blev inringd till en förskola uppe på krp :) Iväg dit och jobba med en underbar barngrupp =) Sööta ungar! =) Jobbade ungefär till kl 13.. : P Iväg hem fort & sedan iväg igen för att fixa med lite papper o så. =)
Sedan iväg till affären med mamsi och storhandla för veckan. Men idag kändes det heller inte betungande att handla, som de annars kan göra... ohh så skönt. =))

Vet ni vad jag tror som gjorde min dag så underbar?

Ja just det. Den härliga solen.

Den var framme idag.. ååh så skönt :)


Väl i bergvik när vi handlade fick jag så lust att gå in på Lampshopen för att titta på lampor för framtida bruk. Och titta vad jag fann:



En lampskärm :) åååh, så bra!
Nu sitter den på den plats som den faktiskt tillhör :)




Nå, då var lampshopen klar och jag var lite sugen på ett par skor.
För mig är de knappast lätt att finna ett par skor. Jag är ganska noga när de gäller skor.
I alla fall.. kom in där i affären.
Fanns hur många skor som helst, men många var kassa.
Och till slut där.. stod dem där, precis framför mina ögon.
Mina skor.
De satt som en smeck.
Jaa.. jag kan säga det, .. I´m in löve. hahah.



Jaa jag är supernöjd. Kan de bli bättre?

Nån dag ska jag lägga upp lite bilder från min skidtur jag hade igår, söndag.
More to come.


Så..
Hur har din dag varit idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0