längtar..

Haha, nu blir ni nyfikna va? ..



.....

Vill du veta?


...



Jag längtar till mycket mycket här i livet.. men det som jag nu mest längtar till är ett paket från discshop.se : ) 4 filmer kommer att ramla ned i brevlådan snart.. jag hoppas på att det kan REDAN komma imöra.


De filmer jag har beställt är:


Ååhh, äntligen få den bästa dokumentären av en bra artist!!! åååh, längtar verkligen!




Bra erbjudanden 3 för 99 =) lätt val? jo tack. Bra filmer också som man kan se , om och om igen!!


Har du inte sett någon av filmerna.
Se dem, värda att se!


Helgen ser lockande ut också. :)
Imorgon åker jag uppåt i värmland =) De ska bli nice !! :)
Lördag är jag bjuden på inflyttningsfest... =) Får se, håller mig nog nykter, blev möe förra helgen.. + att nästa helg blir de kanoners :) Födelsedag o allt. :)
25 år.

Det blir grejer de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0