det okända.

Idag är det onsdag och ännu en dag närmare helgen. Tror ni jag längtar?..
Om jag gör, även fast jag njuter varje dag som går.. :) Alltså skönt med helg. Det är de enda pedagoger pratar om: "Åh, vet ni vad, snart är de helg".. eller.. "Gu va veckan har gått fort, är det redan onsdag? åh, snart helg!"

Jag får väl helt enkelt bara hålla med.

Jag hade i alla fall en rolig start på dagen. Varje morgon är jag en yoghurt med linfrön och müsli =) Men när jag hällde upp min vanilj yoghurt så tog den slut så tvärt, så jag fick ta till lite mer av den nya jordgubbsyoghurten. Då helt plötsligt efter jag hade hällt klart.. blev det en symbol som fick mig att bli lite paff.


Ett Hjäärta <3
Hehehe.. vad kan detta betyda?

Samma sak i mina stjärnor som idag löd:
Kärlek
Du tar kanske nya grepp och går vidare ur en situation som det gått slentrian i. Ditt liv håller på att förändras.
Relationer
Just nu vill du absolut inte finna dig i att bli hunsad av någon. Du tänker fatta dina egna beslut.
(hämtad från http://www.ditthoropskop.se)


What ? hahaha :)
Det är alltid lika spännande och se vad allting menas med.
Så min tallrik och mina delar av dagens horoskop kanske har något som vill förmedla mig?
men hur ska jag tolka dessa? eller ska man överhuvudtaget ens tänka på det?
Jasg vet ionte.. men något säger mig att det finns något där som jag själv inte är medveten om, ÄN i alla fall.
I så fall.. VA SPÄNNANDE!
Det enda som kan visa detta är: framtiden.

Usch, nu orkar jag inte grubbla mer.

Dags för programmet "Det okända" i tv4+ istället..

De programmet vet jag vad som kommer att hända ... :)
Gött att veta det i alla fall.
hehe.

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0