alla <3 dag & OS-tider.

Nu har det landat för OS tider i tv-burken.

Vinter - OS i Vancouver 2010

Det är verkligen nu som tv-tittande blir mer och mer, för min del. Annars är jag inte direkt en tv-nörd som slaviskt följer massa serier/program mm. =) Men nu tycker jag att det känns värt att titta ... mest för att Sverige ska vinna medaljer och att man gillar spänningen.. :) Igår när damernas skidskytte var, blev jag väldigt besviken.. uhhh.. hoppas att det går bättre för herrarna.. Go Go Sverige!




Här kommer en klassiker från Vinter OS i Salt Lake City 2002
Det går helt enkelt inte att låta bli att skratta!!!!
Herregud va klockrent.



Annars idag har jag haft min slappardag.
Sett en del från OS som sagt.. lite skridsko idag.. sedan tittade jag på en film för att vila med min förkylningen så jag orkar med att börja arbeta imöra.


Denna fick de bli=) Ganska så mysig film. Haha.. hade aldrig sett den förut.. =)
Ingen superfilm med en mysig och sorgsen film=)

Idag har också lyckats ta mig ut i spåret, även fast de tog i lite... men väl ute så kändes det underbart skönt.. vackert väder och fina spår.
Jag vet att jag har lovat er bilder från turen.. det kommer, jag lovar!
Bättre sent än aldrig..




Som ni alla vet så är det söndag idag och en speciell dag för många..
Jag är otrolig glad för att jag har min fina familj... och mina underbara vänner!!!
Tack för att ni finns.. Hoppas ni har haft en bra alla <3 dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0