vår på ingång.

Det kan man verkligen säga att den är.. på ingång - Sveriges vår :) Nu slipper man snökaoset och massa tjocka plagg som man trängde på sig.. :P Nu kunde jag häromdagen introducera min nya vårjacka.. så skönt & go var den!
Annars är det som det är nu. 
Lite upp och ned med allt.
I helgen var det som vanligt, lugnt på fredagen & fest på lördagen. Men att festa nu för tiden har blivit mer som en vana.. och det känns inte alltid lika kul längre tycker jag. Jag saknar det där kvällarna med mysiga middagar med spel eller tvkväll .. och man pratade om allt mellan himmel & jord. =) Det får det bli oftare , tycker jag! =) Hoppas att vänner är på g för de också.. lika mycket som jag.
Annars jobbar jag hela tiden i princip. Vissa veckor är de fullt upp.. medan andra är de mindre att göra.
Denna vecka är en vecka med fullt uppbokat. Hehe.. men i samma veva är de också kul=)
Idag jobbade jag från 8 - 14.30 på en skola.
Nu snart ska jag på jobb igen från 16.30 - 19 ikväll.. Seeen kommer jag vara död. 
Men det är värt att bara få slappa också! :)
<3
denna helg ska de bli lugnt har jag bestämt mig för. Fredag kväll .. då är de redan uppbokat.,. skoj skoj!! : ) längtar lite faktiskt.
Dags för att göra i ordnin sig för att komma iväg till da kyrkjobb :)
Ha en underbar onsdag.
KRAM!
Bild från förra året. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0