ovanlig uppvakning.

Jag glömde föresten förut att berätta om en märklig sak jag vaknade till imorse.
Denna morgon ringde min klocka redan vid 06.20... *snaark*.. men det var dags då. .. låg väl och slumra lite till 20 i 7. Men när jag väl kommer upp.. känner jag när jag går upp ur sängen.. då jag håller på och sträcker på mig att min vänstra tummen är helt orörlig.
Jag tänker:
VA FAN HÄR HÄNT?
Detta är ju ingen ny grej att de har varit så.. har hänt förr.. fast av en anledning. Jag har under några år haft problem med tummarna & att ledkulan fastnar när jag har varit för "aktiv" i tummen.
Men denna gång har jag ju bara sovit en natt och sedan är tummen knas. ...

"Man ska vara med om mycket innan man blir alldeles chockad."
Citat från min mor.
Så idag när ja jobbade kunde jag inte utföra vissa saker så som att hjälpa barnen att knyta skor o liknande.
Kände mig nästan lite dum.
De flesta fråga vad som har hänt.. eftersom de syns ganska så tydligt också.
Det enda jag kunde svara: ja du.. vet inte. HAHAHA.
roligt med en liten förändring i vardagen.
Eller vad tycker du?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0