Härlig dag.

Idag långfredagen.. och en riktigt härlig dag vill jag utlova er .. :) Hela dagen var solen framme & man mådde riktigt bra i kroppen :) Idag hann jag med mycket =)
På morgonen var jag iväg på en tipspromenad med M&F :) Ägglunken kallades det för, mer exakt. Jag fick 9 rätt av 12 möjliga & vann därför också 9 ägg. Min daddy hade samma som mig, och vi blev glada över att få 18 ägg ihop=)
Mysigt värre :)

Sedan har jag idag också hunnit med en lååång vårpromenad med vännen C .. :) Otroligt härligt, med den skinande solen & fågelkvitter och våra tjötstunder längs promenadvägen :) Vi fick också idén besöka Mariebergsskogen och kika in där. Mysig & trevlig dag!! Tackar som tackar. :)

Djur i hagarna fanns det gott om.

Även smådjur fanns det också :)


Men den goaste av dem alla var denna get!!!
Såå söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0