freitag.


För denna helg i all ordning har jag inhandlat öl för helgens äventyr. Det var väldigt länge sen jag drack det. Ska bli skönt.. :) Man mår som bäst med öl egentligen... mysig och go blir man! För denna helg har jag då inhandlat där ni ser ovan.

Bananöl. Kan det nästan bli bättre?. Har smakat den för ett tag sen. Suuupergod. Smakar som Skumbanan i ölform.. :) göött mos. Men icke billig var den. 24 spänn på systemet - (läs:flaskbanken) 
Dyrt som drygast med va fan.. är man lite rik nu så är man. Lever bara en gång!!  

nu snart ska jag iväg & jobba 4 h på ett ny förskola. Intressant. Hoppas det blir en bra eftermiddag. Sedan ska jag iväg & hämta ut mina böcker jag har beställt från adlibris. =) Sen kvällshandla & käka goood middag. Idag blir de fajitas mys!!!!! muuuums. 
Sedan slutar nog kvällen i soffan med lite "så ska det låta". 



Vad händer idag på din fredag?


Kommentarer
Postat av: chärry

Låter inte helt fel, med både ölen & fajitas ;)

Själv ska jag o träna direkt nu vid 17 då jag slutar, kommer vara helt död men :P

Trött som fasen trots solen :)

Efter jag tränat ska jag väl också köpa nått gottit inför kvällen. Jag och Micke (!) ska slöa framför tvn o äta bara... :) Hoppas det blir mys! Hehe. Jag hör av mig imorgon så får vi se vad som blir då, hihi, kram kram!

2010-04-09 @ 15:44:37
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0