förstörelse av en minnesvärd plats.

Jag börjar att inleda detta samtal med att säga precis som de flesta amerikanarna brukar uttrycka sig:

OH MY GOD!


Det finns liksom inget mer ord som kan beskriva det jag såg förut vid en plats där det finns många minnen från min barndom. Min och carros pulkabacke. VAD HAR KOMMUNEN GJORT MED DEN?
Imorse när jag skulle åka till jobbet, såg jag att kommunen hade varit vid backen med grävmaskiner och grävt upp backen.  VA f*n i helvete håller dem på med? tänkte jag. INTE VÅR BAAACKE!

Nu kanske ni tycker jag är barnslig och allmän tråkig som beklagar mig över en liten backe.
Meeen, det är inte vilken backe som heeelst..
Det är minnen.. det är heligt.
Carro fattar vad jag menar.

En stor besvikelse idag av min hemkommun.
dåligt.
Jag vill påstå att jag (oftast) inte är konservativ, men denna backe är något speciellt.

Det kommer inte bli samma sak sen.
gah.

förstörelse av en minnesvärd plats.


.......

.....

...

Detta kanske skulle kunna liva upp stämningen idag.. efter en hemsk tragedi.


Kommentarer
Postat av: chärry

Meen vilka fjantar som tagit bort de då! ;( haha :P

Dåligt stil :)



Hoppas allt e bra me dig, sj är de stressigt som fan nu på jobb, jobbar 6.30-17 (om jag ens kan gå hem kl 17 om dagarna, så mkt o göra) så är helt död när ja kommer hem o har givetvis huvudvärk o bara slappar direkt :/ Urch. trissst. men snart helg iaf:)



Vad gör du på söndag? Tänkte om man skulle ta den där lilla utflykten? Ta en tur till Örebro o gå omkring, fika/luncha, sen gå omkring lite i mariebergs shoppingcenter, de har öppet 11-18 på sön tror jag=) vore skoj :D ta en tur över dagen bara:D hihi, puss o kram!

2010-04-29 @ 10:46:02
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

yes gina tricot =D fanns sååå mkt fint ja ville ha men fick behärska mig haha :) behöver att pengarna till massa annatn skit som kommer att behöva betalas denna månad, dryyygt när vissa ställen gör fel så man får en FET räkningt att betala i en o samma klump... INTE kul. urch. men men, så är d väl ibland:) krakram

2010-04-29 @ 21:14:43
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

Tjena!



Jobbade när du ringde o sen drog ja o käkade mat med muppen o sådär, fullt upp o sen glömde ja bort att du ringt:/

Hoppas du mår bra o har en trevlig helg=)

Kramkram!

2010-05-07 @ 19:39:03
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0