Nu mår jag som bäst!

Idag fick jag reda på världens roligaste besked. Fy fan vad jag skrattade.
Jag kan säga av min djupaste själv och inre att nu mår jag som bäst.
Jag har bara ett ord som beskriver hur en viss person är:
patetisk.

Det beslut som jag har gjort och gjorde för ett tag sedan var det bästa jag har gjort i hela mitt liv.
Jag har absolut inte gjort något fel utan bara gjort det ännu bättre för mig och mitt liv! =)
FAN VA GOTT JAG MÅR!

usch, ville bara skryta lite. Jag mååår så bra!
Tack för detta besked.

hahaha, några förstår vad jag menar när jag skriver detta.
Jag kommer absolut inte gå ingående på detta.
herregud, finns inget att säga om det.
You lose, i win!! =)

fyfan va bra!.

jag är superglad :)

tjao.

Kommentarer
Postat av: anna-sara

spännande...jag kan ana vad det handlar om, men jag kan ha fel...gött att du mår bra av det iaf!

2009-10-01 @ 10:42:40
Postat av: Anonym

härligt gumman ;)

så rätt så rätt!



bara att skratta åt dessa människor, mohahaha! det kommer att gå åt helvete för dom båda, karma u know, what goes around comes around ;) så är det i livet!!!



krampå dig! :)/chärry

2009-10-01 @ 11:26:07
Postat av: Anonym

naaaw tack för det gulliga kortet ja fick på posten gumman! <3 puss puss/chärry

2009-10-02 @ 13:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0