förkylningstider.

Oh ja, klart det är förkylningstider och dags åter igen för en förkylning - i mitt fall. Jag har nu varit sjuk i sisådär 4 dagar och det är idag som jag kan typ prata. Faaasen. Jobbigt att hela tiden att nästan ska rinna, att det hugger i bröstet och att halsen värker emellanåt bara för att retas lite med en. Speciellt ska halsen reta när man ska sova, såå typsikt! Men så är det för alla. I´m not alone :)

Tack alla godingar som skickar sms/mail och har önskat krya på mig!!!! Jag har försökt med olika slags kurer, tack för alla tips! Ni är världsbäst!!
Jag har varit lite seg att skriva här inne, men det beror mycket på att jag har fullt upp med mycket annat, så som examensarbetet och arbetsförmedlingen krångel - SOM ALLTiD! Så jag har fixat och donat så mycket man har orkat mellan varven av jobbigheten with the förkylning.
I helgen är det den årliga oxhäljan. Jag får se ifall jag orkar åka iväg på den, annars blir jag hemma med pluggböckerna. Jag är också glad för att brorsan kommer hem imöra. Han har jag inte sett på länge. Det ska bli skoj att vi ses igen.. : )
nä dags att spela spel.. eller krya ned i sängen igen..
ha det så bra så uppdatera jag om mitt kära liv, snart igen.
va så säkra.
Tjaaaaa! *host*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha nee ingen fara att förlora nästan jämt. vinner ngn gång emellanåt ;P kul att spela ändå tycker jag :D har ju otroligt kul under spelets gång iaf ;) hihi kraam/chärry

2009-09-07 @ 20:02:16
Postat av: anna-sara

låter inge vidare det där!! skönt att det börjar bli bättre. det är nog svårt att inte åka på det tyvärr...är såååå många som e förkylda nu.

krya på dig kram kram

2009-09-08 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0