tack min vän!!!

Jag skulle vilja i detta läget tacka min kära vän S för att hon är en
ängel som hjälper mig!!!!!
Tack för att du vill läsa igenom mitt arbete!!!
Hoppas att jag inte gjorde att du tappade musten ur mitt
"tjocka" häfte av papper. HAHA!
Jag är så glad för att du finns!!!
Åter taaack!!! <3

Snart hoppas jag också att jag får träffa mina underbara vänner :)
Det känns tomt att inte få träffa er.
Har känt mig fängslad vid denna datorburk och bara skrivit allt möjligt om ämnet!
Men snart så slipper jag att skriva =)
och ÄNTLIGEN få min lärarexamen som jag har väntat på ett tag.
SKA BLI SÅ JÄVLA GÖTT!!

fira?
eeh..dum fråga... K.L.A.R.T!
det blir champange och grejer.
nån som är på och dela 2 flaskor med mig då?=)
hahahahaha.

detta kommer bli så bra.
Jag känner det på mig.

Åter igen tack S : ) Min ängel för dagen.
kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Malyn Cazzandra

Hej. Skönt att snart vara klar! Grattis.

2009-10-12 @ 19:47:11
URL: http://rockdagboken.blogg.se/
Postat av: chärry

Miss u gumman <3

När du pluggat klart får vi ses massor igen =)

Åså blir de ju bio o så, myys! Pusspuss

2009-10-13 @ 09:01:36
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Å, härligt att du snart är klar! Hör av det när det är dags, jag hänger gärna på och firar!! Kram!

2009-10-17 @ 15:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0