strömavbrott .

hahaha. Det var en annan spännande upplevelse jag fick vara med om idag.
En del av karlstad stad blev strömlös :) hahahahaha.
Jag stod, som alla andra mornar brukar se ut, i duschen och tvättade håret. Plötsligt är allt svart och man ser ingenting. Jag ropar på mamma och undrar vad det är som händer. hahahaha.
Haha, inte varje dag man får vara med om ett strömavbrott.
men det är väl skönt att inte alla dagar är alla sig lik. haha.

Men nu är strömmen tillbaka. Jag kände direkt va broende man känner sig när elen har försvunnit.
Sjukt att vi binder upp oss till sådana saker.
men men.
Allt är löst och alla kan vara lugna nu.

Nu ska jag göra iordning mig för att dra till stan och träffa min goa vän M :)
Ha en bra dag, även ni som har ström / icke ha ström :)

tjaao. Tschüüs!!!!!!!

; D

Kommentarer
Postat av: chärry

haha jaa, klart ja köpte :D letat efter den ju som sagt, o nu när jag såg att den fanns va ja tvungen o köpa :D den va god, men lite för klen "smak", smakade nästan som vanlig marabou :) men vafan ;D kul o testa ngt nytt ! :D



ja mår bättre, har fortf ont men inte migränont längre! skönt, så antagligen hjälpte de lite grann, hoppas de berodde på treon+alvedonen, ska testa nästa gång ja får ont också :) men visst, har fortf ont o är seeeeg. men vafan, så länge de inte är migrän så överlever jag:)



jaa, imorgon ses vi :D äntligen!!!! kraaam

2009-10-21 @ 21:52:19
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0