Stress in i de sista.

Usch att jag ska behöva ta upp mitt plugg igen tänker många. Har hon inget annat att tänka på än bara sitt plugg?
nej faktiskt inte just nu.
Livet kretsar runt att den skiten måste bli klar.
Jag ska vara klar med det nu påmåndag & kör ett race och har gått igenom arbetet ett antal ggr för att de ska vara korrekt rätt. Uhh.. det är de nog mest jobbigaste jag ha vart med om i pluggåren. Men ska jag kunna bli lärare, måste ja gå igenom detta också.uh.

Men efter jag har skickat in arbetet är jag lite mer social.
Jag längtar tills måndag infaller. Uh vad jag har gjort de i snart 9 veckor!
Ska bli gott=)

dags för att sova för att ytterligare klara av en pluggdag. ciaao.




Kommentarer
Postat av: anna-sara

Vad duktig du är!! Hoppas att allt går bra med opponering osv! Ser dig gärna snrat!! kram kram

2009-10-18 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0