oväntat.

Denna helg har varit oväntad,. =) Mycket på en gång kan jag säga, både bra och mindre bra saker=) Men mest bra saker då.. vilket var tur!

Igår var det fest hos sandra med buller och bång!. Kul att träffa alla igen, även fast jag va asocial men ändå! ..Idag på dagen var ja på stan med mami och inhandla grejs ... : ) de va skoj=) Ikväll åkte jag spontant hem till D på en filmkväll=) Myyysig gumman.. tack för en underbar kväll. De behövdes kände ja <3

de tråkiga sakerna tar jag inte upp här. uhh.. fan va depp.. men men. thats life.

Jag är snart äntligen klar med skiten..
Jag är så glad så jag vet inte vad jag ska ta mig till=)
ska bli skönt att få börja jobba på riktigt med det som jag har längtat efter i hela mitt liv!
=)

Nä.. dags att sova kanske..

vintertid är de nu. 01.18.
sommartid..en timme mer.
gött.. tjäna en timme extra.
myyys!

dags för sovtime.
tjao!

Kommentarer
Postat av: chärry

Lycka till idag da gumman :) puss o kram!

2009-10-29 @ 09:52:31
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0