Opponering = domedag eller?

hahaha.
Klart det inte blev en domedag.. men det var ganska så nervöst och jobbigt ändå idag. Mest för min del att jag skulle oppnera på en tjej. Men som tur var så tog hon det cool-lugnt! =) Det kändes bra att jag fick veta det i alla fall=) Jag vill ju inte att hon skulle må skit över mina åsikter över hennes arbete.

Allting känns bra och jag fick grejer att ändra och rätta till! .. jag ska ta tag i de snart, men idag ska jag bara vila upp mig efter en tuff förmiddag. =) Har en vecka på mig så det är rätt lugnt :)

Jag är lite rastlös och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Är sugen på att hitta på något.. men vaaad?

Söndag blir de förmodligen bio med C och hennes syrra S :) Myyycket trevligt. Det längtar jag till =)

Dags för att spela eller laga mat?

...

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0