mysig torsdag.

Idag har jag en känsla av att detta kommer blir en superduper bra dag.
Just nu sitter jag här.. med 3 ljus tända och en kopp kaffe i handen. Kan livet bli så mycket bättre?
Jo det är väl klart, en kille att mysa med under täcket hade ju absolut inte varit fel nu. Men allt kan man inte få.
Jag njuter i alla fall att det är snart helg!!!
Suuuper. I helgen ska jag få träffa sandra & resten av gänget :) De ska bli skoj!!! har längtat efter mina partypolerz =)

Jo, varför jag sitter här och skriver är ju för att jag har glömt att berätta en sak. Nu i veckan har jag beställt böcker från adlibris. Det var ju rea på sidan, så jag var tvungen att slå till.. och vet ni vad jag fann?
Harry potter och dödsrelikerna för BARA 25 kr !!!!! fy och fasa.. ja var ju bara tvungen att inhandla den. Och igår kom den i mina händer. Meeen gaah.. kan ju inte börja läsa den än. Måste läsa halvblodsprinsen först.
hmm.. men det som sägs och jag som alltid säger: "Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge". Sedan inköpte jag också en bok åt mor - Sov gott. En bok om hur man kan sova gott. : ) KBT-metod som ska hjälpa vid sömnproblem. (KBT = kognitiv beteende terapi).




Annars idag mår jag sisådär. Vaknade med magont och allmän trötthet. usch usch.. men men.. det blir nog bättre bara om man får vila idag så. För eftermiddag kommer min pappa hem från norge, Åååh.. vad jag har saknat honom!! ska möta upp honom vid busstationen sen.. :) De ska bli skojj!!!! Han har alltid något nytt att berätta=)
Sen fort hem.. slappa lite och sedan iväg vid 18 för att träffa C :) Min underbara C. Jag har redan vart iväg och handlat gottigheter för ikväll.
Det ska bli mysigt att få träffa bästa vännen igen :)



Esmee Denters - Outta Here

En låt som sitter inpräntat i min skalle och som jag hela tiden går runt och sjunger på... men det är bra, men jag blir störd på mig själv! Men den är bra!!


Borde plugga men orkar fan ej. spela spel? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Låter som en bra och klok idé!

Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0