Lyckorus!!!!!

 




WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE, vet inte vad jag ska skriva.
Den tyngsta bördan har släppt från mitt bröst! :) Jag hoppar av glädje här hemma.. fy fan va gott. :)
Idag kanske jag skulle fira med något gott, varför inte choklad?=))

De måste jag nog inköpa =)

Idag blir allting så mycket roligare, och kanske ännu skojigare på jobbet när alla barn får se att jag är så himlans glad idag :) När jag kommer dit sen ska jag krama alla gulliga barn vi har i gruppen:)

Nu är det bara ett mission kvar. Opponera på ett annat arbete.
Men de ska jag nog lösa!:) Jag börjar imorgon med det.

För idag är jag glad & ingen kan förstöra det för mig!!!:)

JAG HAR LYCKORUS! :)

<3


Kommentarer
Postat av: chärry

weei men va gött för dig nu :D äntligen! så ses vi på torsdagar o har de trevilgt några timmar =) skoj skoj! :D kraaaam

2009-10-19 @ 16:25:14
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

okejs hihi :D bra då vet ja : ) ses på torsdag, ja läängtar :D hihi!



kramkram

2009-10-19 @ 20:29:32
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0