Harry potter park


Om ni inte visste det så får nu reda på det nu, Jag = harry Potter nörd.

Och när jag satt och läste igenom lite bloggar så fick jag syn på att de nu i Usa, Florida - Orlando, har byggt upp en park för den stora hjälten Harry Potter : ) Tror ni att en harry potter nörd blir nöjd eller? De öppnar parken 2010.. då har jag ett tag till att införskaffa mig pengar och för att kunna åka dit då :) wooho=)

Nästan så att jag längtar, jag vill dit :) ahhahahah! Verka häftigt =) Få gå in i skolan där de tillbringa mestadels i boken och få se tågstationen där tåget åkte ifrån eller gå till hogsmeade och gå på puben eller handla i butiken : )
Supercoolt=)

På denna sida står de mer om just Harry potter parken - Ta mig dit!

Vad tycker ni om Harry potter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0