har kommit från ingenstans.

Jo det jag menar är - min "fina" spänningshuvudvärk har sätts sig på plats. Vad trevligt tänker ni.. men knappast. Faaan,fick den för ett par dagar sedan. Gaaah.. hatar det såååå.. fruktansvärt att de ska dunka i mitt huvudet för att jag är stressad för egentligen ett skitarbete. Gaaah. Men det är mycket annat just nu som också gör mig stressad!!..gaaah.

Jag vill bara bli klar med arbetet. Men tur att dagarna går segt så jag hinner att skriva! haha. Skrivit klart ca 80 % av arbetet nu... känns super... har bara analys samt diskussion kvar av arbetet! Sedan är det dags att gå igenom språket, formalia o liknande. Inte lika jobbigt!!

Denna låten gör att jag kan överleva från pluggandet:



Den är häärlig : ) Fast texten är väl inte den bästa..Och KNAPPAST Videeeo.. uuuhh.. mansgris! hahaha... men äärsch.. bara man blir glad av låten & tänker på annat! : )

På tal om annat.. skit va möe de är på tv att titta på nu för tiden. 
Ikväll är de 3 program jag ska se : )
Först "Halv åtta hos mig" - Suuuperbra och härliga helgekommentarerna är sjukt kul=)
Sedan är det programstart för "Mammas pojke" - måste se vad de är för skit. hahahahaha!
Sen är de Singing Bee Celeb - Med kääändisar!!hahahaha de ska bli sköjj=)

En spännande kväll=)

dags att återgå till lite spelande..? haha.. är inne i ett spelperiod nu ; ) Tur att man är singel säger jag bara! =) hahahahaha=)

tjaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0