dagen då regnet föll.

Idag är det en dag som det fula höstvädret är på igång. Men usch va trist det känns att det ska behöva vara såhär. Visst, klart det tillhör hösten, men samtidigt kan det väl bara få va kallt, lite blåsigt och röd/gula löv i träden med fint solsken? nää da inte alls.

Nu är det dags för mig att starta igång med dagens plugg. Uh så tråkigt det är. Jag spyr på arbetet och vill bara bli färdig med den. Meeen snart är den klar och jag slipper att plugga mer för ett bra tag. Guu så gött!! =)

Igår fick jag gå in i biomörket en stund för att slippa att tänka på plugg hela tiden. De blev: Flickan som lekte med elden med en god vän=) Det var mycket nice OCH en superbra film.

Idag vet jag inte vad som händer ikväll. Det lutar på en skön kväll eller kanske en fest och ut i vimlet? hmm.. det visar sig nog.

Ha de bra allesammans. Och jag vet .. jag ska bli bättre på bloggandet. Dem senaste veckorna har vart fullt upp. Jaja,. ha de som sagt..ciao.



Kommentarer
Postat av: chärry

hihi :) jaa klart man har sett den, såg den på premiären tillsammans med micke, anna på jobbet o hennes pojkvän niklas :)



nee filmen vi hyrde igår va inte bra :/ rätt så dryg och man fatta inte mkt. tyvärr



hihi inga fel att bli bjuden ibland =) kraaam!

2009-10-03 @ 12:55:13
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

yes=)



Jo e bra med mig nu=) får väl se på måndag efter ja dragit ur tandfan hur ja mår också, bläääää. men men.



hur är de med dig da?=) kram/chärry

2009-10-03 @ 20:18:03
Postat av: chärry

mm riktigt gött o ha de gjort.

men kan lova att ja inte mår nå vidare nu! uhh. blä blä. hoppas ja känner mig bättre snart, kan fan inte öpnna käften så kan inte jobba för kan knappt prata har så ont! :S



o de enda ja fått i mig sen igår vid lunch är 2½ glas nyponsoppa med sugrör :P jäkla drygt!!! börjar bli sjuuuukt hungrig o då blir man sugen på allt! pizza, hamburgare, godis, chips, ostbågar grönsaker o dipp, ALLT! hahahhaha. o inget av de kan ja äta :( buhu!!



Hoppas d e bra me dig! kramkram

2009-10-06 @ 18:08:44
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0