Vill skaffa barn?

Klart det kommer en dag när man vill det. Men efter jag gjorde detta så insåg ja va fula mina barn skulle bli med dessa män. HAHAHA.


Antonio Banderas                         Johnny depp                     Leonardo Di Caprio


Herregud.. synd om dessa ungar. ALLA har du hög panna.. brås det på mig?
haha.. snygga var dem icke.
Alltså kan inte två snygga(skratta).. få ett fint barn?!

hahaha.. nu fula ja mig.. hahaha. :)

Det var kul att göra det. shit, störd.

Jag är arbetslös, inte konstigt.. hahahaha.. man har inget vettigt för sig. hahaha,.

Har lyckats söka några jobb idag.
slitsamt.. men kanske värt de i slutändan, vem vet?


Nä dags för att spela spel? .

dum fråga. klart.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0