solen kom fram !!



Idag kunde äntligen sola skina sig fram bland de gråa molnen!! wuuunderbart kände jag i hela kroppen. Så härligt, så därför blev de som ett språng i kroppen och UT i de fina vädret för en promenix. Det var en skön tur vill jag lova.

Vad sysselsätter jag med mig då när det inte finns plugg längre?
Som alla andra också skulle göra - fixa ett jobb.
men det är ju INTE de lättaste, MEN jag försöker. Sökt två jobb idag. Imorgon blir det fyra jobb.
Idag va ja också iväg med papper till uni och lämna in dem.. nu ska de bara ansökas om examensbevis.. : D Seeeedan klar med allt..... wiie=)

Idag tog jag mig en tur till viken för att hälsa på kära vännen K. Där bjöds de på kladdkaka och kaffe. Tror ni jag darra av lycklighet eller? Jo tack.. och det satt fint. =) Och så himla trevligt vi hade när vi snacka om allt mellan himmel o jord och våra planer inför nyår.. : ) kommer detta bli bra? Jag får hoppas på det.

Imöra är det en ny dag. Då ska de åter söka massa jobb + att ta mig ett tripp bort till råtorp och hälsa på goa A-S =) och träffa hennes gulliga son W. =) De ska bli skojjer... henne va de länge sen man träffa =).. kom på de för en stund sedan.. de va 3 MÅNADER SEDAN!!! sjukt va tiden går fort.. =) Lillkillen W är ju 6 månader...Ojoj.. tiden går fort.. :) Men de ska bli skoj imöra!


nuuu.. dags för lite pyssel?
tror nästan de.

Tack för en bra dag.
Solen gör såååå mycket.


Kommentarer
Postat av: chärry

hehe nejda blir lungt. har 5 cider (4,5%) så blire väl en cider på nöjes sen lr ngt. har inte så mkt pengar heller så de blir rätt lungt =) hihi. ÄTA desto mer ska ja göra, inte ätit godis/skräpmat/druckit läsk sen i söndags nu, rekord för o vara mig. så är riktigt sugen på godsaker nu ;) hhaahaah. ha de mys du med! kramkram

2009-11-20 @ 15:51:23
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0