seg jag vet.

haha.. sorry för min kära lilla seghet.. jag har bara inte haft lust eller ork att skriva i blogg på senaste. Får sådana där stunder det inte finns något att skriva om. Menmen. så är det.

Med mig är det bra.. =)
Idag fick jag ÄNTLIGEN baconsprutan som jag har längtat sååå möe efter! .. Så då var de klart, kanske kommer få ta en till.. ska höra med min läkare. :P För mig spelar de ingen roll om de blir 1 eller 2 ggr. Bara så att man är skyddad. =) Såå nu kan jag verkligen gå på festen den 12:e. Det ska bli skojjer :)
Just nu är jag lite öm i armen, men de är ju helt normalt. =) Får se hur de går inatt.

nä dags för att slagga vid teven.

Ha de så bra allesammans.

Kommentarer
Postat av: chärry

heej =)



hur går det med dig? :)



micke tog sprutan igår o han klaga över ont i arm, muskler o huvudvärk inatt/idag :( men de går väl över. jag blir säkert dödssjuk när jag vaccinerat mig :P haha. urch!



hoppas du kommer på lördag iaf :) vore skoj! :) bjuds på nachos ;) kramkram

2009-11-26 @ 10:08:27
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

jaa, jag tänkte om man ska äta o så är det passande o komma vid 18. jadu jag vet inte, nee jag köper tacos/nachos, det är om det är ngt spec till det du vill ha, det blir vegfärs ;) hehe, o cremefraiche, salsasås, grönsaker, chips o bröd, cheddar, guacamole m.m. så blir de väl coca cola till de ;) hehe. så det är om du vill ha ngt utöver det =) kramar

2009-11-26 @ 14:36:37
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0