Michael the king!

Tack tack kära vänner för en bra eftermiddag/kväll. =) Gott med mat på restaurang : ) myys.. dit kommer jag gå igen! En sak vill jag säga - De som har resencerat filmen "This is it" med en  kan du slänga sig i väggen.

Filmen får 5 X av mig! =) Suuuuper. Verkligen en bra film. Jag har tänkt till och med att köpa den, för så bra var den! =)


Jag tyckte de var sjukt bra av michael att vara så aktiv som han fakjtiskt va på scenen, med den åldern han hade :) Sjukt duktig och perfektionist han var!!! Fantastiskt :) Synd att han inte fick leva längre. Men egentligen är han inte död, utan lever vidare fast inte fysiskt!! =) Musiken kommer alltid att finnas kvar som han gav oss =) Underbaaar! Det som finns bara en sak att säga om honom:  KING OF POP!



Michael Jackson
1958 - 2009


<3

Always the king of pop!
Love is everlasting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0