Klippdax.

Nu kommer den största förvandligen.. jag har nämligen klippt mig today : )

Jag kan börja med att tillägga att det var faktiskt gött att bli av med lite hår. Usch va mest störd på håret jag de:D
Jag fick tips av en person att jag skulle göra en före och efterbild. Klart jag tar emot tips och ideér. Så jag gjorde detta. Det är ju för mig själv att se hur jag såg ut innan och nu.. :D och kanske kul för er också.

Såhär blev det:



Jaa som sagt, hon tog en hel del. Men det var skönt.
Gött.. nu slipper jag att klippa mig på sisådär några månader. hahaha :)


Nä dags att börja plugga. Jag är lite seg.
ciao.

Kommentarer
Postat av: Sandra

SHIT blev ju assnygg ju vännen! KUL!

2009-11-05 @ 22:48:27
Postat av: anna-sara

skitsnyggt!!

2009-11-06 @ 10:21:55
Postat av: Ann-Sophie

tack å tack!

2009-11-06 @ 12:38:38
URL: http://annsophiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0