inhopp som vårdare.

Idag vaknade jag att min mor mådde skitkasst och jag ställde in allt jag skulle göre bara för att hjälpa min kära mor. Fy fan för magsjuka. Alla vet ju det är att må så kasst. Fy fan.. man blir inte människa på ett tag när magen är kääz. Så idag har jag tvättat, städat lite, lagat mat, storhandlat för veckan servat med diverse dryck, tabletter och lagt på filten ett ex antal ggr. :) Men inget som är jobbigt.. klart man gör det för sin mor skull.

Jag tänker mest på när min föräldrar fick hjälpa mig.. ALLA de gånger ja va sjuk som liten. Fy fan.. va nog minst sjuk 2-3 ggr/år :P Och inga dåliga sjukdomar heller. Så jag ger allt tillbaka nu som de gav då!=)

Så idag har jag inte hunnit med det som jag skulle egentligen göra.
Men...
jag tar tag med det imöra.
Ska rätta allt med arbetet .. och sedan ska ja jobba imöra. Så de är möe nu.

Nu sitter jag här och njuter för en stund.
Lite åttital spirar ut ur mina högtalare..
jag njuuuter!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0