grejslista

Det är mycket som ska fixas under dessa månader av detta år.
Vad då tänker ni?
Jaa, alltid är det något. Idag hade jag egentligen så många måsten, men jag orkar inget av dem.

Fixar-listan
- Fixa klart examensarbetet.
- Boka tid hos frissan = få håret klippt.
- söka jobb
- besöka arbetsförmedlingen allt för många ggr.
- köpa julklappar
- inköp av nyårklänning?!.. tror de.
- fixa vaccinsprutan , snart får det vara vår tur.
- fira för en examen... fest ? KLART!
- polare som fyller 33 =) LÄTT fest.

Som sagt..mycket nu..
Har ni något mer jag ska fylla i listan... så är det bara komma med förslag : )

På tal om nyårklänning.. ja i år ska jag satsa på nyår. =) Då måste man ha en fin klänning =)
Har hittat en del... undra vem man ska välja?
det märks när man provar dressarna och hur de ser ut på en=)


Idag strömmar de michael jackson i ljudvågorna!! :D
såå skönt.
i loove musiken. =)

dags för att göra iordning sig för att komma upp i tid.
Måste ta dag i ex-jobbet. ska snart vara inne.
Så ska jag klippa mig imöra. Jag hoppas de blir bra=)

sov gött.
de ska jag göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0