första advent helg.

Jag kan fasiken inte fatta det. DET är redan advent... sjuuuuukt va tiden har gått då!!!
Men ändå skoj att julen snart knackar på dörren. =) De är mysigt med jul och allt som hör vintern till. De enda som fattas är ju de sköna snön som ska ligga där och glänsa.. Men den kommer väl (får jag väl hoppas).

Det händer mycket i helgen. Jag ska på julmarknad imorgon för att få mer julkänsla =) De ska bli super. Sedan ska jag iväg och fixa present till en kompis som fyller 29 till veckan :0) jag vet nog vad jag ska införskaffa !! =)
Imorgon är jag bjuden hem till chärry på tacos och spelkväll!! treeevligt treevligt!!! länge sen vi sågs nu... de ska bli skojjer.. skratta och äta god mat / snasks hela kvällen lång! :) De längtar ja också till!!
Söndag har jag bestämt för att ha en "egen-dag" där jag ska pyssla och rå om mig själv!!! Myyys :)

Man blir lite stressad över att vara arbetslös också har jag märkt. Har verkligen haft fullt upp!!.. haha.. hur ska de bli när man får jobb sen då? hahaha.. jaja så är de.

nä dags för sims.
Kul att få sina simsare till att bli duktigare än vad de är.

Skål på er!

Kommentarer
Postat av: chärry

Tack för trevligt sällskap i lördags och tack för presenten! :) Kramkram

2009-11-30 @ 09:02:14
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0