Årets första julklapp : )

Jiiiho!.. jag är ute i god tid för en gång skull... :) Såå den första julklappen köpte jag idag.. till min mor :)
Att köpa till henne är de lättaste :P Men sen va far och brorsan vill ha..mycket svårare... hmm. Men det får bli ett senare projekt :P


Det är gött att dricka kaffe, de sitter jag och gör nu, i min fina Filippa K mugg :)

nä dags att styra mat.
vore bra för att klara resten av dagen med allt fixande med papper o skit.
ha en wunderbar torsdag.

Ikväll: Missa inte mammas pojkar. Såå dåligt men så fruktansvärt bra..någon som håller med mig?
haha.

Kommentarer
Postat av: chärry

nej fyy vilket kasst tvprogram du ska se på ikväll =)

lyxfällan ska de va;) de e bra de



jaa den boken e mkt bra, alla hennes böcker e bra =)



jepp hoppas också huvet o så blir bättre, träningsvärken däremot kommer nog inte bli bättre på flera dagar hahahah. har t.o.m värk i FINGRARNA :P stört :D



blir o tvätta o greja ikväll =) puss

2009-11-12 @ 15:06:59
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

haha tycker inte det är ngn humor i mammas pojkar direkt :P bara sjuka människor som vill ha uppmärksamhet o gör allt för de! :)



lyxfällan e underhållande o se vilka puckon som drar på sig s¨ådana skulder!!! ;) haha



jepp nu slutar ja snart, ÄNTLIGEN gaaah. haha! puss o kram

2009-11-12 @ 15:32:29
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jaoo =)



jo för att det är den närmaste dagen som jag kan ses på =) som ja inte jobbar lr har annat planerat :) o då tänkte ja att de skulle va kul o ta de så snart som möjligt o då är de den 28:e som de ser ut som nu som jag isf kan på=) därför ja fråga. o ja har frågat sophia, hon ville bli med på de isf så vi får väl se om du kan också då?=) kramkram/chärry

2009-11-15 @ 12:59:50
Postat av: Anonym

Vilken hysteri det är kring vaccinet tycker jag =)

Hehe! Själv tänker jag knappt på det. Hehe. Får det via jobbet nån gång när de har så det räcker igen. :) Kan ändå inte stressa på det så lika bra o vänta o ta de när de kommer =)



nu blir de tv o choklad : P kramkram

2009-11-15 @ 20:27:18
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

tjo!



Du ska inte ut ngt nu på fredag?

Jag o Anna på jobbet ska ju på takida som sagt o sitter antaligen hemma hos mig timmarna innan o dricker lite o tjötar innan vi går ut. så ja tänkte ja skulle kolla om de är så att du ska ut o vill sitta med oss hos mig isf o dricka o så =)



kram

2009-11-16 @ 14:53:25
URL: http://carolineswensson.blogg.se/
Postat av: chärry

hehe ok varför ska du inte ut om du nu vill ut da?=)



torsdag slutar ja 18.15 o då ska ja hem direkt, har tvättstuga 18-22 så de blir tvätta, städa o grejsa hela kvällen sen sova :) hehe. kramkram

2009-11-16 @ 21:44:34
URL: http://carolineswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0